Era sa uit !

miercuri, 2 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Am scapat si de pariu , azi mi-a expirat porunca >:) .

I HATE MY AVATAR !!!!! I HATE YOU EM !!!!



           M-a pus Em' sa fur un avatar de la o tipa si sa o pun la avatar ( doar daca tipa era de acord ).pe langa asta trebuia sa admit offline si online ca tipa e noua mea achizitie si s-o urc in slavi :)))=))).
           Tot em" careia ii doresc moartea graaaaav , m-a pus sa tin asta 3 zile si azi au expirat :)))). \m/

Emmaaa moriiiii

Gen am si o gramada de reactiii de care o sa le adaug diseara =))))))))))
macar m-am stricat de ras
:)))))
Etichete:
  1. Anonim

    haaaaai maaa ca maaai ai o ziiiiii :)))))))))))
    oricum a fost fuuuun.mi-au placut muuuult reactiile =)))))))):))))))))=)))))))))
    trebuia sa stai cu el o luna =))))))))))))
    am idei geniale stiu :>

    explica totu sa inteleaga tot prostu :)))))

    Em's

Trimiteți un comentariu