E...Varza !

miercuri, 2 iunie 2010 Publicat de Zapezel
E o gaura de covrig O_o !!!

Azi am smuls la par ca dracu si l-am bagat in telefon :)))
Am facut cateva teste/cacaturi cu intrebari
Am ras !
Am baut !
Am mancat !
Azi a fost cald afara pentru ca eu m-am simtit bine :>
Si stiu ca starea vremii se schimba dupa mine :D
Azi Teo a cheliiiit o gramada :)))
Simona - ciorditoarea - mancatoarea de sfarcuri /:)
Am facut praf un caiet al unui tip :)))
Azi nu m-am pisat in varzaaaaa \m/.


Andreea P. vreau un mar :"> ! Stii tu :>
Zapezel:Teo nu te mai iubesc , nu te mai doresc !cat am fost plecaaaaat, tu m-ai inselaaaaat !!!!! :)))))
Teo: Spune cine? , cine? Spune cine? , cine? cine te iubesteeeee , mai mult decat mineeee?
Etichete:
  1. Draga zapezel/nametel/omatel,
    da chiar tu cu nume de gris si malai,sugi grav.Jumatate din podoaba mea capilara isi gaseste linistea,se odihneste in pace in carcasa telefonului tau.Te uras...Si mi-a fost dor de tine,dar tu om fara sentimente mi-ai dovedit ca ma iubesti scotandu-mi par din cap.
    Cand ti-am simtit mana in parul meu am avut atatea sentimente profunde,sangele curegea cu viteza luminii,inima imi iesea din piept,incepusem sa transpir toata de placere...si tu...tu mi-ai smuls paru din cap.Sa iti fie rusine bulgare de zapada ce esti...un bulgare ..rece...cel mai rece...si fara suflet..

    Te'am iubit fraiere...:))


    Zapezel:Teo nu te mai iubesc , nu te mai doresc !cat am fost plecaaaaat, tu m-ai inselaaaaat !!!!! )))
    Teo: Spune cine? , cine? Spune cine? , cine? cine te iubesteeeee , mai mult decat mineeee?
    Mentosane N.C.: te'am iubiiittttttttt tu nu stiiiiiiii cat ma doareeeeeeeeee
    Mentosane N.C.: ai plecat
    Mentosane N.C.: universu nostru moare
    Mentosane N.C.: te-am iubitttt
    Mentosane N.C.: ...bla bla pauza..nu mai stiu versurile
    ^_^ Zapezel O_o: eu ti-am alergat prin venee....
    ^_^ Zapezel O_o: ti-am suflat cu dor pe geneeee.....
    Mentosane N.C.: nu poti schimba nimic e prea tarziu acum

  2. Stii cum e !

    Ai orgasm si dupa aia iti trece imediat cand iti dai seama ca ai uitat caciulita :)))) !!!

    Lasa ma , creste altu' pana ne casatorim :)))

  3. ahhh stiam ca ma iubesti ,am stiut mereu...chiar daca azi ai spus ca nu e asa:-<

Trimiteți un comentariu