Your outside mirror

miercuri, 2 iunie 2010 Publicat de Zapezel
me and dani had so much
then she left
and i cried
and cried
then she called
and we said hi
she asked me why i was crying
i said you
then she hung up
thats 5 months ago
im still crying to this day
she was the one who
always made me happy to live
i love you dani<3
________________________________________________________
I used to be the romantic but so much crap made me think that was pointless. I still care bout this one girl but she's livin her life so whatever.
________________________________________________________
I'm dumped for no reason, does he think of me? _______________________________________________________
haha naw we don't suck. we just make stupid decisions sometimes _______________________________________________________
I'm so scared that she could brake up with me. All those conflicts we had and the fact that she ignores me now breaks my heart. I love this song. It makes me cry every time i hear it. I don't think that he will ever read this comment.. But i wan't to point out that i really love her. Please don't leave me.. i love you Chris.. :(
______________________________________________

De la lume adunate , inapoi la lume date! Cateva comentarii de pe youtube de la o singura melodie .Acum imi dau seama ca lumea e atat de mica si sunt grupuri de oameni din toata lumea care au aceeasi problema in acelasi timp.Un fel de oglinda a ta in alta parte pe glob.E ciudat pentru ca eu mi-am gasit deja cateva copii ale mele prin colturile lumii in doar cateva minute de citit comentarii. Ciudat faptul ca mai mereu asa se intampla , si ca totul e la fel oriunde.Deci nu exista " nu m-am nascut in locul potrivit ".Totul se intampla din noroc , si din hazard...nu exista potrivire sau porcarii d'astea.


Inca ceva... "E pentru ca imi place" <- Nu stiu ce intelegi voi prin asta , dar macar stiu eu.
Etichete:

Trimiteți un comentariu