Peace and Quiet : Ce-mi place / ce nu-mi place

vineri, 2 iulie 2010 Publicat de Zapezel
Incep cu raul !

Nu imi place distanta(rea)
Nu imi place cand nu pot face nimic.
Nu-mi plac fazele de moment.
Nu imi place abaterea de la plan
Nu imi place sa fiu mintit.
Nu imi place ura.
Nu imi place cand ma agit.
Nu imi place sa-mi fac calcule si sa fac piste.
Nu imi place sa ma port ca un detectiv atunci cand ceva nu-mi convine si incerc sa am lamuresc
Nu-mi plac lucrurile care mi se ascund.
Nu-mi plac persoanele care ma scotocesc.
Nu-mi place sa fiu detinut.
Nu-mi place sa fiu nervos.
Nu-mi place sa risc

---------------------------------------------------------------------

Imi place sa pun suflet
Imi place ca sunt un psihopat
Imi place sa fiu cat mai diferit cu fiecare zi
Imi place ca evoluez in bine
Imi place sa detin
Imi place sa stiu
Imi place sa fiu sigur mereu
Imi place sa fiu sincer
Imi place sa am un univers al meu
Imi place sa tac
Imi place sa observ cum se invart lucrurile
Imi place sa ascult
Imi place sa ajut
Imi place sa invat lucruri noi
Imi place sa caut mult
Imi place sa scriu
Imi place muzica
Imi place starea mea de chill


Un mic secret ! Atunci cand stau si ma gandesc si ma bufneste rasul dintr-o data... ceea ce va enerveaza pe unii...In mintea mea se invart urmatoarele chestii:
-nu imi plac persoanele din jur
-nu imi place subiectul
-imi imaginez cum v-as omora
-am o idee stralucita
-ma gandesc sa fac/zic ceva dar cand imi dau seama ca e gresit , rad
-vreau sa evadez de acolo
-Toate cele de mai sus !
Etichete:
  1. Anonim

    Deci, avand in vedere ca mie imi razi mai tot timpul la telefon, ce ar trebui sa inteleg? =))

    Cosmina

Trimiteți un comentariu