Si m-a loviiiiit !

joi, 3 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Vvvvvvv.....uuuuuuuuuuu....mmmmmm....trrrrrr....crrrrrr.....chhhhhhh ! POWER DOWN !!!!

Backup !!!! We need Backup energy !!!!!! Uuuuuuuuuuuuuuuuu........IIIIIiiiiiiiiiiiiiiiii.......Zzzzzzzzzzzzzzz !

WORKS !!!

     Si m-a lovit atat de tare incat intr-o ora ,cred ca am avut 10 soulstorm-uri unul dupa altul .Avand o criza nasoala de stare , am pus mana pe telefon , pe tastatura si am inceput sa-mi strang armata ultra langa mine.Avand in vedere ca s-au localizat si ca au inceput cu sustineri destul de bune incat sa imi dea "un generator de energie" , mi-am revenit din mai multe puncte de vedere si sunt mai violent psihic decat niciodata.Atat de nepasator si insensibil nu pot fi.Sunt de acum un om dintr-o bucata, imi trebuiesc in jur de 3 zile ca sa-mi revin.
   
     TEO , SE STIE !!!!!!!!
     Vreau sa stie Slobozia ,Laura are putereaaa.... :))))
     Zumzet make's the difference !
     Em don't worry , no sugar :D !
     Cosmina , the best way to kill someone :)))
     Vely mai chill decat mine 8-|
   

   
Etichete:
  1. Anonim

    Ce vrei sa zici prin "the best way to kill someone"? Si Vely da, el e intotdeauna chill, sper sa-mi dea si mie asa cate o lingurita in fiecare zi sa fiu si eu ca el :))

    cosmina

  2. Ma refer la nevrozele tale cateodata :)))

  3. Anonim

    ah, imi cer scuze pentru nevrozele mele :)) hai ca stii foarte bine si ai vazut ca am inceput sa-mi schimb caracterul, iau mai mult de la iub` acum :>

  4. Ma bucur ca ai mentionat si un geniu pe acolo..daca de mine e vorba"Zumzet":)):)sper ca nu m-ai numit la fel cu alcineva:-l

Trimiteți un comentariu