De-a-ndoaselea!

joi, 3 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Totul merge pe dos !Lumea cade incet in balta , si hoitul ei se descompune !Roata se invarte si cacatul devine aur iar aurul cacat !

     Nimic nu mai decurge asa cum trebuia decand o mica schimbare a intrat in viata fiecaruia !Fiecare o ia pe bucata lui de nor si se smarama incet pana personajul cade .Pana cadem toti , ne strangem , ne ridicam iar si o luam de la capat . Trist !
     Nasol pentru ca pentru mine nu se ridica problema reintoarcerii in starea in care am fost bagat automat,pentru ca stiu de unde sa tai macaroana acum >:).
    Vara asta o sa fie destul de dura pentru mine cat si pentru altii :) .Zapezel is back in bussines pentru ca...Zapezel se intoarce in starea din care a plecat atunci cand a fost creat.
    Zapezel is more powerful than in the beginning :D .
Avand in vedere ca am niste scuze de dat in perioada cand am fost de capu' meu :))) , pe langa asta tot mai am de rezolvat niste cacaturi p'aci/p'acolo .


Etichete:
  1. Anonim

    ma bucur ca iti dai seama putin cate putin :)

  2. Mai am !
    Incep sa le leg :)))

    Deja am facut juma' de puzzle

  3. Anonim

    sa.mi zici cand il faci pe tot si sa.mi zici rezultatul :)

Trimiteți un comentariu