luni, 21 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Plimbandu-ma prin soare,pe-un ceriu albastriu
Gasesc inataia noapte ce ma desemna "un viu"
Gasesc in ale noastre, in ale noastre palme
O urma de trecut, pentru toti necunoscut
Cu pasi limpezi mergea timpul
Mai ca pilpaia saracul
Ne da noua crezare
Sa mergem mai departe
Nu timpul ne dicta ,ci doar ideea ta
Ca noi suntem aici , d'aici nu vom uita
Ca ne-am intins o mana, si ne-am unit destinul
Ca apoi , sa vad la urma c-am ajutat nimicul
Ce s-a intins saracul pe tot timpul aiurea.
Ca ne-am secat ca vinul
Si am golit paharul
Si nici acum nu stii
Tot ce pot simtii
Asupra ta se-mpart
Si rele si nerele !

Intr-un cvartet saracul
Imi sade fericirea
E o buca' de timp
Ce se repeta-ntruna
Caci asa-i intotdeauna
Cvartetul nu-i minciuna !
Etichete:

Trimiteți un comentariu