Mix

luni, 21 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Un post scris in 15 minute intr-o amalgamare de sunete , intr-o fereastra de messenger .

Frumusetea ta se imbina cu eleganta si creeaza cel mai frumos spectru .Doar doua culori se invart pe langa tine , si fac o lumina ca aurora boreala ,totul devine viu pe unde calci
Ai doborat orice nivel al creatiei , te pot numi mama natura sau asa ceva , stii ca nimic nu e viu pe langa tine si primesti numai minciuni si dezamagiri dar intotdeauna te gandesti si esti optimista asupra viitorului care o sa-ti faca cea mai frumoasa "farsa" , una placuta .Asteptarea e cheia universului , timpul e cel mai mare dusman pentru ca ne infrange si ne taraste pe jos, ne seaca de optimism.Vreau sa mor o data cu tine, sa ne puna imbratisati in mormant ca sa ne revedem mai repede pe lumea cealalta, si mort , cu tine in preajma ma simt viu .Un fel de siguranta, esti scanteia vietii mele , cele 7 porti ale spiritului si energia care fuge prin ele, se deschid si imi dau putere sa ma ridic din orice.In bratele tale e cald si bine, as vrea sa ma ghemuiesc pe veci acolo, sau macar
pentru putin timp .Exista o cheie care deschide o poarta, stiu unde e poarta
nu stiu unde e cheia
Sunt calm si chill doar prin prezenta ta , cu haina ta calda si eu fiind ud...mereu stii ce pot face , mereu ma salvezi , mereu stii ce vreau , mereu fug inspre tine cand dau de greu.Te vad ca pe o mama , ca pe Zeul meu ce mult il idolatrizez.Cat am mintit ca sunt ateu pentru ca ai apus, ai plecat si nu mi-ai creat un mic prieten , viitor, la tine ma rugam , tie iti aduceam ofrande si tu ai plecat.Cum poti sa faci asa ceva celui pe care TU l-ai creat si i-ai dat tot ce ai avut? Cum? M-am innecat in pacat pana acum pentru ca nu mi-ai mai dat speranta si ...mi-a fost greu sa trec fara sa pacatuiesc... Nici macar un prieten nu mi-am gasit pe drumul asta greu care sa vegheze asupra mea , Tu trebuia sa fii aici.Mi-a fost dor de tine si am incercat sa trec peste asta , ca si cum n-ar fi existat
Credeam ca a fost vina mea ca s-a intamplat asa , si acum ma simt vinovat pentru greselile mele si incerc sa le indrept cat mai am timp.
Am fugit de multe lucruri grave , m-am apucat de rele , si cand ajungeam acasa...ma simteam prost dar nu era nimeni acolo cui sa-i vorbesc sau sa ma ajute sa trec peste , sa ma indrepte.Am luat-o aiurea incercand sa adun puterea asupra mea , sa-mi ingenunchez prietenii, sa ii am la mana , sa ii detin...De ce? M-as fi simtit mai bine daca deveneam un zeu , dar asta insemna sa fiu divinizat doar pentru ca le era frica sa nu fac ceva rau si sa le distrug viata
Nu vreau sa repet aceleasi greseli pana acum...Unde mi-e adevaratul zeu? Unde ca il caut , si o sa-l mai caut si de acum inainte, caci el m-a facut cu adevarat , unde mi-e bucata de viata pe care trebuia sa mi-o mai dea? Mi-a spus ca are o comoara pentru mine , a fugit cu ea .Nu mai vreau nimic , cred.Vreau doar sa se intoarca unde a fost pana acum , deasupra mea iar eu sa continui sa refac ceea ce am pierdut , sa recuperez tot , sa fie ce trebuia sa fie.In caz ca ma auzde sau il stii , roaga-l sa vina inapoi
Si simte a nu e bine , se simte singura adanc in intuneric.Plange ! Vrea sa fie singura pentru ca a fost inselata pana acum de multe ori , a suferit ,stie ca daca sta acolo se fereste de pericolele "de afara".
Si zidu-i va fi strapuns de cineva, o sa iasa la lumina , o sa vada ca nu mai exista asa ceva, nu mai exista dezamagiri , nu mai exista rautate , o sa vada ca ceru-i albastru si soarele lumineaza asupra ei , cu bratele deschise o sa iasa afara,o sa imbratiseze noua lume creata de un necunoscut , o sa respire usurata aerul cald si uscat care-i va curata plamanii uscati de vreme.Nu o sa fie prea tarziu , o sa-si reinceapa viata , o sa se bucure de ea.Ea stie ce eleganta are , ea stie ca poate domina , ea stie ce isi doreste de mult , ea stie ca poate avea ce isi doreste , ea stie ca nu spune tot , ea stie ca ii e frica , nu stie ca frica o domina si o face sa se ascunda iar intre patru pereti , o camera intunecata , unde va respira un aer inchis si umed iar putregaiul va urca iar pe ea
pentru a doua oara !
Trebuie sa-si infranga frica si sa spuna pe bune !

Etichete:

Trimiteți un comentariu