Hipnotizat

luni, 21 iunie 2010 Publicat de Zapezel
            Uit totul intr-un fel , sunt hipnotizat pana peste cap de muzica care imi creeaza o proiectie in minte si ma simt ciudat.Muzica , muzica , muzica imi fuge prin vene, ma drogheaza si imi "injecteaza" tot felul de stari , un drog mai ceva ca "marul" din care am muscat si l-am mancat cu tot cu "seminte".Sunt drogat mai tot timpul cu tot felul de imagini, flashback-uri , idei , concepte , schimbari...Pana si un fir de par ma dezorienteaza si ma face sa-mi pierd luciditatea ,creandu-mi un alt flashback...Orice lucru ma face sa ma gandesc la orice altceva.
              Capul meu sta intr-o durere continua, sunt pierdut in propiul meu corp si incerc sa-l stapanesc iar luandu-ma la bataie cu notele muzicale ce-mi face creierul sa vibreze si sa se simta intr-un fel privilegiat.
             Nu e nimic in neregula cu mine , intr-un fel...nu ma pot controla.Am iesiri cand scriu exact ce trebuie sa ascund sau cand scriu exact de ce ma feresc.
Etichete:

Trimiteți un comentariu