Teme pentru acasa !

miercuri, 7 iulie 2010 Publicat de Zapezel
Stiti , atunci cand va loveste pofta de scoala si incepe sa va placa sa va faceti temele?

       Cand lucrezi cu greu la tema pentru acasa , te duci la scoala , ridici mana stiind ca ai o tema perfecta si este 100% corecta, dar profesoara nu te alege pe tine si cand te corectezi dupa ceilalti colegi care au raspuns iti dai seama ca ai gresit majoritatea temei?
       Sunt pacalit de sentimentul acela ca fac totul bine (il cunoasteti cand faceti tema corect , sau cel putin asa credeti) iar cand imi dau seama ca am gresit am exact sentimentul acela de dezamagire.Nu inteleg, fac totul bine dar o dau in bara si nu stiu unde gresesc.In ultimele zile numai asa am patit, se parea ca "tema" mea era corecta...dar nu era deloc asa.
         O dau in bara la fiecare pas, cel putin macar stiu sa pierd...dar imi ies din mana si nu imi place asta.
Am mai multe roluri si ma incurc in ele...

Din cauza lui m-am transformat asa ,dar eram dinainte cum sunt acum doar ca mi-am gasit "un prieten" care sa ma arate pe mine din exterior si sa ma motiveze sa ma misc intruna.
Etichete:

Trimiteți un comentariu