Postul nr 100 ! Again :D

sâmbătă, 17 iulie 2010 Publicat de Zapezel
Si aici o sa-mi inchei trista sau probabil fericita poveste pri care am trecut.N-o mai iau de la capat si calc pe o noua carare asa cum si trebuia sa fac de mult.Azi o sa scot poate cele mai memorabile cuvinte din viata mea si vreau sa vi le repetati in cap in fiecare zi.

       Imi traiesc viata la fiecare 50 de metri sau 10 secunde.Imi place ca muzica si-a pus amprenta si mi-a dat o intorsatura grava a situatiei si ca am gasit cheia catre succes.Intotdeauna sa tineti minte ca TOT ce iti doresti poti avea daca lupti si daca-ti doresti cu adevarat.Daca nu-ti doresti cu adevarat...nu se intampla nimic.
       Am doua dorinte in cap pe care le doresc cu adevarat din toata fiinta mea dar am un dubiu si nu pot risca sau poate ca nu vreau sa risc.Ma impiedica un singur lucru si asta e ciudat pentru ca nu merg in hazard.
     

       Caut ceva nou dar in acelasi timp pe cel vechi :D.Azi noapte am ascultat Best Of Youtube pana la 3:00 AM
si am scris in jur de 2 pagini A4.Cand degetele mele vor sa scrie...scriu !     

        Am plecat in VAMA VECHE...


Etichete:

Trimiteți un comentariu