Care e eroul tau?

marți, 13 iulie 2010 Publicat de Zapezel
Ma tot gandeam zilele aste la modele si la "a copia o persoana".Hm... care e eroul tau?

Eroul meu e o persoana destul de enervanta,care te poate scoate din sarite imediat dai foarte cuminte si inocenta uneori, cu mici probleme comportamentale si cu o minte extrema !

Deci , care e eroul tau si de ce?!

Etichete:
  1. Anonim

    Eroul meu? Kim Kardashian. De ce? Pentru ca e o femeie foarte, foarte buna si frumoasa si imi plac in genral toate trei surorile pentru ca ajuta oamenii fara posibilitati sau copiii cu probleme. Le admir foarte mult, mai ales ca, in ciuda faptului ca sunt foarte bogate, nu le-am vazut laudandu-se cu anumite lucruri, ba chiar le-am vazut imbracate si in haine de la firme frumoase si obisnuite, gen h&m.

Trimiteți un comentariu