trasurica...lica...lica

marți, 8 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Nu poti merge mai departe , pentru ca nu poti !Nu arunca nimic din minte , nu poti sterge , iti aduci aminte mereu si te enerveaza pentru ca exista atatea posibilitati ...dar....nu stii cum sa le iei sau poate ca nu le stii.E simplu sa te gandesti si sa-ti imaginezi, sa traiesti o viata in imaginatia ta , sa-ti imaginezi ca intri pe usa si te asteapta cineva si te ia in brate, si te strange , si te iubeste, dar in realitate cand treci de usa...nu e nimeni.Visele , imaginatia , mintea , nu ti le poate lua nimeni .

Si-a pus de la inceput bine amprenta in mintea mea , pentru ca de fiecare data cand am tot felul de imagini in cap , si imaginatia imi da roade , cand visez , cand imi fac un plan de "atac" , cand stiu ca e acolo , cand stiu ca e atat de aproape dar in acelasi timp extrem de departe fizic si psihic, incep sa tremur (acum tremur si mi s-au inmuiat picioarele, nu le pot controla).

Tin sa cred ca e o obsesie, e un tel !

Etichete:

Trimiteți un comentariu