Si sa-ti simt rasuflarea....

sâmbătă, 5 iunie 2010 Publicat de Zapezel
     Si sa-ti simt trupul fierbinte in bratele mele , sa curga apa de pe amandoi avand suvite umede.
Sa dansam goi in lumina lunii care intra pe geam, printre jaluzele.Stelele fiind martorii iubirii dintre noi doi.Sanul stau drept sa "danseze" ritmul inimii mele , sa zvacneasca simtind pasiunea dintre noi doi iar buricele degetelor mele facand un vals sublim pe coapsele tale moi si umede.Ochii tai straluceasc in intunericul mintii mele, sufletul tau isi face loc usor prin venele mele alergand o data cu sangele care creaza o autostrada catre infinit prin corpul meu .Aud respiratia ta greoaie iar aerul expirat e extrem de fierbinte si trece usor pe langa urechea si gatul meu .Ne invartim usor in cerc pe o melodie lenta cu sunete lungi si note triste care se plimba usor in jurul nostru.Cu ochii inchisi , mintea ne pluteste si ne unim.Avem aceeasi imaginatie si acelasi film in cap.Parca plutim  pe un nor in mijlocul atmosferei , cu un cer inchis la culoare si fara nicio stea de data asta.Doar cu luna portocalie si mare, pentru ca si ea s-a rusinat si s-a aprins atunci cand ne-a vazut.Tremuri parca de frica in bratele mele, iar eu incerc sa te linistesc si ma strangi in brate foarte tare.Parul tau lung ma gadila incet...Te misti incet si zambesti dar in acelasi timp arzi si plangi de placere dar si de durere...Capul tau se duce pe spate si apa curge din parul tau...

Etichete:
  1. Anonim

    8-| m-ai facut sa lacrimez

    De unde ai coborat?TU nu esti om , esti menit sa ne arati omenia si dragostea care-ti iese din tine.

    Em's comment

  2. Anonim

    Auzi auzi,daca sanul,in toata splendoarea lui, vrei sa danseze, sfarcul ce vrei sa faca? =))))
    Cosmina

  3. Zapezel

Trimiteți un comentariu