Old school post !

joi, 10 iunie 2010 Publicat de Zapezel
        Multumiri roxanei pentru ca m-a readus cu picioarele pe pamant si mi-a dat o palma s-o tin minte :"> .Back in bussines ca inainte, ganditi-va la "7 months backwards".
       
       Si m-a lovit din dreapta , mi-a strapuns mintea si mi s-a aprins scanteia.Nimeni nu iubeste si nu a iubit niciodata cu adevarat.Va spun eu ce faceti voi acum :D

      Voi nu iubiti , nu stiti ce e aia.E ca si cum v-as da o piatra si spuneti ca e acadea, si o tineti asa cu acadeaua pana cand vine cineva si va spune , "E piatra idiotilor" si o tineti p'a voastra "E acadea bai boule".
       Aveti doar o atractie mai puternica asupra unei persoane pentru ca stie sa va faca fericiti si dupa o perioada de timp dupa ce fericirea nu mai e pe placul tau nu te poti "dezlipi" pentru ca.... stii ca starea de nefericire ti se agraveaza daca inlaturi acea persoana de pe tine ( asa cum ai avea o tumoare si daca ai da-o jos, ai muri pe loc , daca o pastrezi mai traiesti o luna ) asa ca mergi inainte cu "mai bine fericit putin decat trist de acum inainte pentru o perioada scurta de timp , maxim 2 luni" pana cand indiferenta intra intre voi si apoi te poti dezlipi imediat.TOTI suntem mintiti atunci cand auzim ca suntem iubiti, imi tai o mana , sunt sigur extrem de asta.Am mintit si eu , dar cateodata era chiar adevarat ce ziceam...
Sunt cu adevarat , perioade in care te topesti , te loveste plansul , iti vine s-o strangi in brate si s-o sufoci , cand esti extrem de fericit si topai , cand nu poti s-o lasi in pace...
   
         A iubi cu adevarat , e atunci cand nu te poti dezlipi de acea persoana nici macar cu gandul.Cand stai s-o admiri ani intregi fara macar sa iti dezlipesti privirea dupa ea, cand nici macar corpul tau nu-ti mai raspunde la comenzi atunci cand o iei in brate si nu se mai dezlipeste.O singura data am iubit cu adevarat...imi mai plimb si acum gandul la mile distanta de aici...si mereu ma intorc inapoi stiind ca gandul meu se mai intalneste cu gandul ei la mijlocul drumului.
   
Viata merge inainte cu sau fara cele doua cuvinte :)
Etichete:

Trimiteți un comentariu