LEAVE ME ALONE !!!

luni, 21 iunie 2010 Publicat de Zapezel
       Sunt posedat de cele mai intunecate parti ale mintii mele , ma fac sa trec inapoi in rand cu ceilalti , ma fac sa devin NORMAL !!!!
        Ma fac sa vorbesc singur atunci cand sunt singur , ma fac sa-mi trag palme si sa am flashback-uri foarte des, ma fac sa bufnesc in ras dintr-o data.Parca sunt controlat de sentimente , si-mi tot repet in cap: "scapa de frica , spune pe bune" .Ceva e ciudat in mintea mea , ma chinuie , ma taraste , ma sacaie , ma face sa transpir , imi da dureri de cap de fiecare data cand vreau sa-mi astern gandurile pe o foaie , imi da headache si heartache de fiecare data cand aud o melodie mai speciala si ma face sa scriu , sa scot tot din minte , tot ce ascund .E ca un fel de ser al adevarului, o melodie buna si-ti astern tot ce vrei in fata.E ca un drog atunci cand imi dau seama ca mai simt ceva, e ca un vis cand imi imaginez ce scriu si-mi creez un film ce ruleaza in capul meu , e ca o furtuna atunci cand imi dau seama ca nimic nu se intampla, e ca armageddon cand imi dau seama si ma simt ciudat cand citesc ce am scris.
         Ma simt prost pentru ceea ce a fost , ma simt magulit pentru ce o sa urmeze ,ma simt mandru pentru ca sunt eu , ma simt bine pentru ca pot !


J.H.M (singura solutie :| )

P01210 410 V19 517120R6 514DV1 :) (719 43 :D )

N-am o melodie pentru post , da' merge si asta :D

Etichete:

Trimiteți un comentariu