In fiecare joi !

vineri, 25 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Joi e ziua mea preferata din saptamana .E a 4-a zi , numarul meu norocos...intotdeauna e cea mai usoara si e foarte fun in fiecare joi.

Zapezel: Rares...ce facem noi joi?
Rares: Eu intotdeauna beau un pahar de bere pentru voi
Zapezel: Care "voi"?
Rares: Tu , prietena ta si joi .Tu ce faci joi?
Zapezel: Beau un pahar de bere pentru voi
Rares: Care "voi" ?
Zapezel: Eu , tu si restu' lumii...ca e joi :>

          Discutia asta e cam stirizata si e veche !Eu am scris mai sus ce a reiesit din discutiile noastre . C-asa e joi... ne simtim bine si nimeni nu-mi poate lua ziua asta...Joia mi s-au petrecut multe chestii geniale care si-au pus amprenta-n capul meu.Si mult imi place sa ma gandesc la zilele de joi care au trecut si zilele care ma asteapta.Pentru mine saptamana incepe cu joi.

Joi, beau o bere pentru voi !

Etichete:
  1. Anonim

    Ziua mea speciala sa zic,e duminca si numarul norocos 18 ...sunt ziua si data la care m-am nascut.Si imi poarta mult noroc..:x:D
    Adrianne`

Trimiteți un comentariu