ceva nou

miercuri, 16 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Nu stiu ce caut aici si nu stiu de ce scriu ( adica stiu dar...)

Ma numesc Roxana , prietenii imi spun toy'z .
Imi place extrem de mult mecanica , si am un mic atelier, locuiesc prin Stefanesti sau Coca Hood (cum imi place mie sa-i spun) , nu am multi prieteni dar am cateva persoane care conteaza langa mine , si s-a mai alaturat una ->Zapezel sau fulguletz cum ii spun eu :D .

Am mania vitezei , imi petrec mult din timp  pe sosea alaturi de kat ( 125 cmc  , 5 trepte , negru cu alb ).Pe langa pasiunile mele , mai reusesc uneori sa scot ce-i mai bun din persoane si sa discut pe anumite teme :-??

Ma simt magulita stiind ca sunt persoane care vor citii asta , ma simt ca la matrimoniale :"

sa nu uit sa va spun ca m-a rugat CINEVA ca eu sa ii tin locul intr-un fel pe aici :) .Va place sau nu , sa-mi spuneti ca sa ma opresc :D
Etichete:

Trimiteți un comentariu