Baneasa hood yesterday !

vineri, 4 iunie 2010 Publicat de Zapezel
          Dupa ce am dus-o pe sor'mea la Universitate , m-a sunat Em sa ma intrebe ce fac ca e in baneasa la o prietena si aia era cu un tip si se lingeau intr-una si bla bla bla si ca se plictisea :))) , bla bla bla...Tresar in telefon si "Hei si eu tot in baneasa sunt", si ne-am intalnit la Horticultura sau ce cacat era acolo de pe Ion Ionescu de la Brad mi se pare ca ii spunea bulevardului (a iesit multa caterinca pe tema asta).Am cautat o juma' de ora un magazin idiot si am inceput sa injuram pe strada ca nu-l gasem , dupa ce am luat toate strazile la rand si dupa 2000 de km, am gasit un mic magazin.Am plecat de la magazin si am inceput caterinca pe tema inghetatei , plus ca eu aveam adidasi plini de inghetata si idioata si-a patat tricoul =)))))). (DA LIMBI !!!! DAAAAAA !!!! =)))) )
         Ne-am asezat in CUR pe marginea soselei , si am inceput sa mancam Maxi-Mix la punga de 750 grame :))))) mai rau ca aurolacii care trag bronz din punga.Am fost in parcu' pulii unde am inceput sa aruncam cu maxi-mix pe jos (unul pentru mine , unul pentru tine , unul pe jos ) si au venit niste idioti (one guard sau scorseze :-??) si ne-au dat afara.Mare parc ce era ala :| .De aici ne-am intreptat catre capatu' lu 5 sa las un "colet" >:D< .
         Apoi am fost pe malul garlei , aruncam cu pietre dupa pesti , ne-am facut fleasca la picioare , "am pescuit" :))) , mai ca ne aruncam in apa de cald #:-s, am gasit capsuni p'acolo =p~ .Era sa ma urc in metrou 8-| , am urcat la etaju' 8 fara sa am nimic.
Etichete:
  1. si m'a sunat nevasta teo...pe care am mintit'o ca ma duc sa ma inscriu la facultate,Ea s-a prins ca nu e blonda dar m'a lasat in pace:))
    ma chema in varza...da lenea e mare...si distanta prea lunga...si uite asa a ramas teo cu par in cap:))

  2. Anonim

    Dar cand buzele mele
    simt buzele tale
    si-ti sorb rasuflarea
    atunci stiu ca traies
    eu voi fi vantul
    iar tu vei fi marea
    si hai sa fugim
    ia sampanie si vin
    fiindca-mi vine sa tip...*some text missing*

    Em's

Trimiteți un comentariu