Am vomitat de ras !

marți, 22 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Chiar am vomitat de ras , acum 10 minute cand ne aminteam (eu cu inca cineva) chestii destul de vechi ! =)))

-asta nu a fost nimic !

Am intrat pe blogul Laurei (http://si-nimic-mai-mult.blogspot.com) care a pus capac .Acolo am vazut ceva de la care am ras pana am inceput sa am crampe =)))))))))

-asta a fost inceputul

Am sunat-o acum cateva zile pe Iulia si conversatia a fost cam asa:

-Iuliaaaaa , unde esti?
-La bunica in Pantelimon
-Cand vii , treci pe la depou?
bla bla bla

-Papapapapa
-papapa
Closed

Sun dupa 2 minute

-Iuliaaaa , am uitat sa te intreb ceva =)))))))))
-Ce?
-Ma vrei? (old school faza) =)))))))))))
-hai ma termina cu glumele :)))=)))
-Bine papapapapa
-Papapapaa

Apoi vad in fereastra cu Iulia.(eu fiind plecat o ora de la pc)

Iulia .: kkt
Iulia .: deci mainte te vreau
Iulia .: !!!

De la atata ras , si crampe , eram fleasca , am vomitat de ras !!!! =)))))))))
(era pingu la clape , stiu =)))))))....faza in sine e fost extrem de tampita )

Trebuie sa-mi remananc caloriile consumate =))))))
Etichete:

Trimiteți un comentariu