Mix

vineri, 28 mai 2010 Publicat de Zapezel
Stii tu !

E perioada aia in viata cand nu mai vrei sa faci nimic , sa nu-ti pese de nimic , sa uiti de trecut si sa te izbeasca chestii noi din fata , si sa fii fericit dar nu ti se intampla asta.
Sunt intr-o perioada , in care nu mai sunt eu si pe zi ce trece ma umplu de ura si de nervi, devin inevitabil ceva rau.Avand in vedere ca ma simt prost , doua sau trei persoane ma scot din asta in fiecare zi.Nu exista zi sa nu am o escapada a fericirii si sa ma gandesc si la alte lucruri care nu se leaga de mine in special.
Ma simt prost pentru ca stiu unde am gresit si nu pot corecta ,dar stiu cum ma pot eu corecta ca pe viitor sa nu mai repet aceeasi greseala.

Daca lasi timpul sa curga si nu te implici in ceea ce-ti place sau ceea ce iubesti , o sa observi ca se duce pe apa sambetei tot.Am avut experiente de genu' , am stiut cum sa le corectez , dar intotdeauna apare o perioada ca asta cand nu mai ai ce face si lasi timpul sa se miste prin tine.

E bine sa dai intotdeauna un raspuns concret si nu vag !
Cand primesti sau dai un raspuns concret te simti mai bine , daca e vag lasa loc de interpretari si nu poti merge mai departe .Decat daca esti capabil sa nu-ti pese.
Eu deja sunt lamurit cu raspunsurile vagi.Ai raspuns vag , iti alegi ce vrei sau ce interpretezi si pe ala il bati in cuie.
Etichete:

Trimiteți un comentariu