miercuri, 9 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Respir greu si ma gandesc la faptul ca ne vom revedea
Stiu ca-mi pronunti numele tot timpul
esti raspunsul la orice intrebare a mea despre dragoste
Esti umbra mea care vegheaza asupra corpului meu
Porii pielii tale striga de caldura corpului tau
Am nevoie de fiecare atom al anatomiei tale
Sunt atat de mort incat ma regasesc in fiecare strop al transpiratiei tale
Unghiile tale vor rupe pielea mea in bucati si ma vei face sa sangerez pe corpul tau
Imi vei striga numele.
Iubesc modul in care ma faci sa ma potolesc si sa ma aprind
Iubesc modul in care ma faci sa ma termin
Mainile mele iti vor trimite "mesaje"
I'm melted of you, i'm on your tong an chin !
I've got tingling senzations in my hair
We need a private location

YOU FUCKIN'ME MAKES ME BILINGUAL !!!!

Trupul meu lichid o sa intre in al tau ,again!
Etichete:

Trimiteți un comentariu