miercuri, 16 iunie 2010 Publicat de Zapezel
Requesturile mele sunt ale dracu de active !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inafara de numarul 3 care mai are de asteptat :)

HAI PA !!!!!

Zapezel a plecat departe !!!! \m/ Nu stiu multi :> dar e al dracului de fericit , si al dracului de beat de sentimente , al dracului de beat de istorie , al dracului de beat de lume , al dracului de beat de el insusi , al dracului de chill , al dracului de" cu capul in nori" , al dracului de adanc in delir , al dracului din toate !!!!!

ZAPEZEL E AL DRACULUI DE STAPAN PE EL INSUSI !!!!!
ZAPEZEL SE INTOARCE IN TOAMNA , AL DRACULUI DE UNIC SI AL DRACULUI DE TARE >:) !!!!


Roxana ghidoneaza pe aici de acum , poate si eu mai rar !!!!!!!!! Eu am plecat in schimb de experienta \m/ .

GHICI CINE S-A INTORS ?!?!?! GHICI? !!!! \m/\m/\m/\m/\m/
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHA !!!!!!!!!! EU !!!! SI UNDE AM FOST ?!?!?!?!? MAI CONTEAZA? !!?!?!?!? DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN SUNT BUN IN TOATE <:-P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TREMUR IN CACAT DE FERICIRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOAPTEA ASTA E A DRACULUI DE TARE PENTRU MINE !!!!!
Etichete:
  1. pe care adresa sa te caut pt melodii ?

Trimiteți un comentariu