marți, 22 iunie 2010 Publicat de Zapezel
" Cred pe cine vreau
Aud numai ce-mi place "

       Ma sufoc prin a mea minte.Nu o sa aleg cu nimic , chiar daca visez ca un nebun dar macar sa visez decat sa mor ca un prost pentru ca speranta n-a murit.Am un milion de asi in buzunar ca sa le implinesc , ca sa distrug si ca sa salvez ce-a mai ramas , nu pot sa fac un cacat praf ,vreau sa readuc ce a mai ramas prin jur.Uita-te la mine cum imi iau elan si-mi cladesc ceva numai cu mainile mele.Haaaai...stiu ca vrei sa faci parte din el , cu cat te afunzi mai mult cu atat gasesti mai multe motive ca sa-mi apartii , mai mult decat ai vrea sau poate ai stii ca totul se rezuma doar la noi doi , ca totul nu se-mparte numai la doi.
     Si in timp ce-s folosit ca sa-ti termini drumu' , si-n timp ce tu vorbesti eu ascult totul.Ma folosesc de tine de tine si tu nu stii cat , ma folosesc din ce-a mai ramas de spun.Despre noi doi ,sunt doar doua cuvinte, sau poate 4 ca sa fie mai bine.

Ca-n timp ce-am scris m-am gandit la patru persoane, si poate niciodata nu vei stii care sunt alea.Nu sunt ascunse , sunt reale chiar si in viata ta...hai undeva...poate devine si viata mea!
Etichete:

Trimiteți un comentariu