sâmbătă, 19 iunie 2010 Publicat de Zapezel
          Ca in bratele tale am fugit mereu si mintea ta mi-a dat crezare intotdeauna.Gandim lafel , dar avem si parti diferita , ascunse !
          Nu a fost totul spus , momentul o sa vina curand... La fiecare litera in plus ma bucuram ,la fiecare secunda in plus ma bucuram , la fiecare replica radeam , la vocea ta tremuranda si vorbita in soapta tremuram si eu , vibram...La fiecare apel pierdut eram demoralizat...
           Ca in bratele tale am fugit mereu, acolo mi-era cald si bine, mintea ta gasea mereu rezolvarea , ca ni s-a invartit roata , si eu am devenit tu, si invers :).Ne-am luat rolurile inapoi , si parca e mai bine pentru ca ma pot destinde si-ti pot impartasi ce-mi dicteaza fiecare stare atunci cand te aud sau te vad .
          Ca in bratele tale ma voi intoarce iar si acolo voi ramane , ca o lipitoare care te va aspira de sentimentele de tine pana o sa ajungi batrana si lipsita de puteri !Dupa moarte vom fi iar tineri si voi continua sa te sec

Etichete:

Trimiteți un comentariu